Pet koraka za unapređenje poslovanja

Pet koraka za unapređenje poslovanja

  • 25.03.2014 u 13:46
  • Hrvoje Pavlačić
  • Coaching


Razgovarajući sa svojim poslovnim partnerima o trenutnoj situaciji u kojoj se nalaze, tražeći odgovor na pitanje -  kako unaprijediti svoje poslovanje, svoje usluge, svoje proizvode?

Pišem kratki osvrt na nekoliko koraka za unapređenje poslovanja tvrtke, unapređenje proizvoda i unapređenje usluga.

Za unapređenje poslovanja , proizvoda ili usluga važno je konstantno i neprekidno poboljšavanje. Iz godine u godinu, prirodno, očekivanja su veća i vezana su uz zadovoljstvo korisnika, ali i samih poduzetnika. Naime, smatramo da smo onoliko uspješni koliko su uspješni naši korisnici. Stoga ako im uspijemo ponuditi i pokazati nešto novo, nešto što mogu primijeniti u unapređenju svog poslovanja, onda smo ispunili naša iščekivanja. Potrebna je konstantna prisutnost razmišljanja o potrebama ljudi, te promjena u skladu sa zahtjevima i izazovima tržišta. Često je naša najgora noćna mora , najbolja prilika za strategijsku intervenciju ukoliko je znamo ispravno upotrijebiti , iskoristiti strah kao energiju za promjenu. Jednostavno , ili vi uzdrmate tržište ili tržište uzdrma vas.

PET KORAKA

1. Budite uvijek ispred brenda , uvijek ispred trenda koji je trenutno prisutan

2. Nastojte osigurati da postoji beskonačan rast i razvoj , promjena na bolje, tako da uvijek postoji mogućnost za unapređenje vrijednosti koju donosite na tržište

3. Kreirajte i potaknite 5 koraka za inovacije u tvrtki

- Kreirajte nove sadržaje, odjeke o svome poslovanju – stalna prisutnost daje snagu – kreira bliskost, velika je razlika da li vas netko drugi reklamira ili reklamirate sami sebe, nastojte postići da drugi pričaju o vama i šire glasove

- Kreirajte nova pitanja- nove razgovore za ostvarenje, za razvoj, za doprinos, za rast

- Kreirajte novu perspektivu – novo razmišljanje, gdje možete dobiti novu perspektivu

- Kreirajte novu strast – gdje kupci mogu osjetiti novu ili veću strast za proizvodom, gdje i kako djelatnici mogu osjetiti novu i veću strast za poslom

 

4. Težite liderstvu u svojem okruženju , budite lider u svojoj prioritetnoj grupi, ne činite ono što drugi žele i hoće , već činite uvijek ono u što vjerujete. Izvrsni lideri se ističu po 3 ključne stvari:

- Vide stvari kakve zaista jesu, ali ne gore ili lošije nego što jesu

- Vide stvari bolje nego što jesu, razumiju da svaki posao i poslovanje tvrtke prolazi 4 godišnja doba; zimu, proljeće, ljeto i jesen

- Fokusiraju se da učine stvari onako kako ih vide

5. Integrirajte naučeno, povezujući sve što dolazi horizontalno i odgovara na pitanje; Kako ? sa svime što nalazite proučavajući vertikalno odgovarajući na pitanje - Zašto?, povezujući tako sve situacije dolazite u dijagonalnu zonu kreiranja i promišljanja , čime ste korak ispred svih drugih.

 

U svrhu postizanja vlastitog uspjeha spomenuo bih nekoliko stvari na koje se osobno fokusiram:

1. Odnos s drugim ljudima

2. Konstantna edukacija i osobni coaching

3. Strategijsko promišljanje

4. Izgradnja pozitivnog stava

5. Upravljanje vremenom

6. Brza implementacija naučenog

7. Fokus na dijagonalno promišljanje , traženje odgovora na pitanje ZAŠTO? u svemu prisutnom

 

Siguran sam da se mogu ukomponirati još neke ključne vrijednosti na listu , međutim ključno je da nitko nije rođen sa svim tim kvalitetama i vrijednostima, no za uspjeh si ne možemo dozvoliti da budemo dobri u jednoj ili dvije stvari , treba težiti kompetenciji i stjecanju svoje sigurnosti u svim navedenim vrijednostima.

Kada se povežu kompetencija i samopouzdanje, dobro došli ste u zonu uspjeha i konstantnog unapređenja poslovanja tvrtke, proizvoda ili usluge.

« Povratak
Kontaktirajte nas
Tu smo zbog Vas. Javite nam se, pitajte, komentirajte, predložite. Hvala!
Pošalji