- 25.03.2014 u 13:46
- Hrvoje Pavlačić
- Coaching
Razgovarajući sa svojim poslovnim partnerima o trenutnoj situaciji u kojoj se nalaze, tražeći odgovor na pitanje - kako unaprijediti svoje poslovanje, svoje usluge, svoje proizvode?
Pišem kratki osvrt na nekoliko koraka za unapređenje poslovanja tvrtke, unapređenje proizvoda i unapređenje usluga.
Za unapređenje poslovanja , proizvoda ili usluga važno je konstantno i neprekidno poboljšavanje. Iz godine u godinu, prirodno, očekivanja su veća i vezana su uz zadovoljstvo korisnika, ali i samih poduzetnika. Naime, smatramo da smo onoliko uspješni koliko su uspješni naši korisnici. Stoga ako im uspijemo ponuditi i pokazati nešto novo, nešto što mogu primijeniti u unapređenju svog poslovanja, onda smo ispunili naša iščekivanja. Potrebna je konstantna prisutnost razmišljanja o potrebama ljudi, te promjena u skladu sa zahtjevima i izazovima tržišta. Često je naša najgora noćna mora , najbolja prilika za strategijsku intervenciju ukoliko je znamo ispravno upotrijebiti , iskoristiti strah kao energiju za promjenu. Jednostavno , ili vi uzdrmate tržište ili tržište uzdrma vas.
PET KORAKA
1. Budite uvijek ispred brenda , uvijek ispred trenda koji je trenutno prisutan
2. Nastojte osigurati da postoji beskonačan rast i razvoj , promjena na bolje, tako da uvijek postoji mogućnost za unapređenje vrijednosti koju donosite na tržište
3. Kreirajte i potaknite 5 koraka za inovacije u tvrtki
- Kreirajte nove sadržaje, odjeke o svome poslovanju – stalna prisutnost daje snagu – kreira bliskost, velika je razlika da li vas netko drugi reklamira ili reklamirate sami sebe, nastojte postići da drugi pričaju o vama i šire glasove
- Kreirajte nova pitanja- nove razgovore za ostvarenje, za razvoj, za doprinos, za rast
- Kreirajte novu perspektivu – novo razmišljanje, gdje možete dobiti novu perspektivu
- Kreirajte novu strast – gdje kupci mogu osjetiti novu ili veću strast za proizvodom, gdje i kako djelatnici mogu osjetiti novu i veću strast za poslom
4. Težite liderstvu u svojem okruženju , budite lider u svojoj prioritetnoj grupi, ne činite ono što drugi žele i hoće , već činite uvijek ono u što vjerujete. Izvrsni lideri se ističu po 3 ključne stvari:
- Vide stvari kakve zaista jesu, ali ne gore ili lošije nego što jesu
- Vide stvari bolje nego što jesu, razumiju da svaki posao i poslovanje tvrtke prolazi 4 godišnja doba; zimu, proljeće, ljeto i jesen
- Fokusiraju se da učine stvari onako kako ih vide
5. Integrirajte naučeno, povezujući sve što dolazi horizontalno i odgovara na pitanje; Kako ? sa svime što nalazite proučavajući vertikalno odgovarajući na pitanje - Zašto?, povezujući tako sve situacije dolazite u dijagonalnu zonu kreiranja i promišljanja , čime ste korak ispred svih drugih.
U svrhu postizanja vlastitog uspjeha spomenuo bih nekoliko stvari na koje se osobno fokusiram:
1. Odnos s drugim ljudima
2. Konstantna edukacija i osobni coaching
3. Strategijsko promišljanje
4. Izgradnja pozitivnog stava
5. Upravljanje vremenom
6. Brza implementacija naučenog
7. Fokus na dijagonalno promišljanje , traženje odgovora na pitanje ZAŠTO? u svemu prisutnom
Siguran sam da se mogu ukomponirati još neke ključne vrijednosti na listu , međutim ključno je da nitko nije rođen sa svim tim kvalitetama i vrijednostima, no za uspjeh si ne možemo dozvoliti da budemo dobri u jednoj ili dvije stvari , treba težiti kompetenciji i stjecanju svoje sigurnosti u svim navedenim vrijednostima.
Kada se povežu kompetencija i samopouzdanje, dobro došli ste u zonu uspjeha i konstantnog unapređenja poslovanja tvrtke, proizvoda ili usluge.
« Povratak